1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

jmreurope

EasyDiscWO

Wydarzenia

Bowl z marynowanym udkiem kurczaka, pieczonymi batatami i awokado

Buddha bowl, czyli miska Buddy, to sałatka uwielbiana przez miłośników niecodziennych smaków i zdrowych dodatków zebranych na jednym talerzu. W jej klasycznej wersji znajdziemy ziarna, wa-rzywa, pasty oraz dopełniające całość sosy. Choć kombinację składników możemy tworzyć sami, warto wypróbować przepis na bowl z marynowanym udkiem kurczaka, pieczonymi batatami i awokado z dodatkiem ostrego sosu Ghost Pepper Roleski.

Czytaj więcej...

Uwolnij WITTaminy z DrWitt Vitamin Water

Obecna kampania marki DrWitt w mediach społecznościowych zwraca uwagę na zalety nowej linii produktów, czyli Vitamin Water – to jedyne wody witaminowe ze specjalną membraną, która chroni cenne składniki przed utlenieniem. Zestaw witamin i składników odżywczych jest wyjątkowo bogaty, a smak – pyszny, dlatego warto… się doWITTaminizować!

Czytaj więcej...

Ziemniak młody czy wczesny?

Niezależnie czy młody, czy wczesny, ziemniak to król polskich stołów, główny bohater kart dań i wielu przepisów, faworyt dzieci zwłaszcza w wersji rumianej i idealnie chrupiącej. Wyróżnia się nieograniczonym potencjałem w kuchni, dlatego też jego zalety i możliwości kulinarne są tematem kampanii informacyjno-edukacyjnej „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz”. Agnieszka Piskała-Topczewska, specjalistka ds. żywienia wyjaśnia, czym różnią się ziemniaki wczesne od młodych i jak je rozpoznać.

Czytaj więcej...

Grillowane szaszłyki z krewetkami, warzywami i ananasem z dodatkiem sosu Carolina Reaper od Roleski

Szaszłyki to prosty i smaczny sposób na próbowanie przeróżnych połączeń warzyw, mięs oraz wa-rzyw. Danie to najczęściej składa się z drobiu, karkówki lub ryby nabitej na szpikulec w towarzy-stwie dodatków. Jeżeli jednak chcemy poczuć się jak prawdziwi mistrzowie grillowania, warto wy-próbować przepis na grillowane szaszłyki z krewetkami, warzywami i ananasem z dodatkiem sosu z linii bardzo ostrych Carolina Reaper. To niecodzienne połączenie na pewno pokochają wszyscy fani orientalnie ostrych smaków!

Czytaj więcej...

A Ty? Co masz pod kapslem? – najlepsze emocje od Tymbarku!

Kapsel Tymbarku zawsze trafia w punkt. Odkryte hasełko wyzwala najlepsze emocje i zbliża tych, którzy dzielą się nim ze sobą. W najnowszej kampanii tymbarkowy kapsel opanował media, by wywoływać uśmiech na twarzy każdego, kto go odczyta.

 Nowa kampania marki jest skupiona wokół fenomenu kapsla Tymbarku. Spot przedstawia krótkie historie ludzi uchwyconych w trakcie codziennych sytuacji. Każdą z nich łączy jeden wspólny element – kapsel. W odkrywających go bohaterach wywołuje spontaniczne reakcje. Dzięki trafnym hasełkom pociesza, motywuje, bawi lub po prostu „w punkt” komentuje wydarzenia. Bo każde hasełko spod kapsla ma moc wyzwalania pozytywnych emocji. Wystarczy zerknąć, by na twarzy pojawił się uśmiech. 

Co masz pod kapslem Tymbark

Wszystkie materiały w kampanii spaja hasło: „A Ty? Co masz pod kapslem?”. To pytanie słyszymy bardzo często od towarzyszących nam osób, gdy sięgamy po napój Tymbarku. Po otwarciu butelki nasz wyraz twarzy momentalnie się zmienia. Odrywanie i dzielenie się hasłem spod kapsli stało się naturalne i dla wielu stanowi pozytywny rytuał.
Poza telewizją i platformami VOD Tymbark w kampanii wykorzystuje szeroko różne platformy komunikacji. Kreacje na nośnikach digitalowych i outdoorowych zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji i tematu. Reklamy na witrynach w sieci są z kolei dopasowane tematycznie do ich treści.

Ideę kampanii marka kontynuuje w rozbudowanej komunikacji social mediowej w internecie Oprócz kampanii display Tymbark prowadzi komunikację na własnych kanałach marki (w tym poprzez chatbota), a do wspólnego odkrywania haseł zaangażował także influencerów. Różnorodni twórcy związani m.in. z YouTubowym „Studiem Tymbark” rozpoczęli wyzwanie polegające na tym, by odkrywać hasła Tymbarku, wcielać je w życie i podawać wirtualnie kapsel dalej, zarazem nominując kolejne osoby do tego samego. Wszystko po to, by najlepsze emocje od Tymbarku przekazywać dalej – również online.

 

A Ty? Co masz pod kapslem?: https://youtu.be/gJPdt8_-sgg

Zatrzymać lato na dłużej – o mrożeniu owoców i nie tylko

Kobiałki pełne truskawek, czereśnie prosto z ogrodu i bób kupiony na targu – teraz cieszymy się ich smakiem, korzystając ze wszystkich sezonowych zbiorów. To jednak także dobry moment, aby zapobiec niemiłym rozczarowaniom, kiedy to na przykład w listopadzie mając ochotę na ciasto z truskawkami przekonamy się, że te z importu to jednak mało smaczna, a do tego bardzo droga alternatywa. Zamiast tęsknić za sezonowymi dobrami, zarezerwujmy wolne miejsce w zamrażarce, bo czas na mrożonki!

Czytaj więcej...

PINTA nawarzy piwa z 2010 roku

Zarzewiem piwnej rewolucji w Polsce było rzemieślnicze wskrzeszenie piwa w jedynym polskim stylu Grodziskie, pogrzebanego w 1993 roku przez Lech Browary Wielkopolski S.A. Jutro z okazji 10. rocznicy nawarzenia Piwa á la Grodziskie Browar PINTA zrobi jego replikę.

Czytaj więcej...

Tyskie w nowym spocie świętuje powrót przejść na TY w pubach

Tyskie w nowym spocie reklamowym, przy wtórze piosenki Marka Grechuty, świętuje powolny powrót rzeczywistości do normalności. Marka z nadzieją wypatruje lepszych dni, „dni których jeszcze nie znamy”. Symbolem nowego otwarcia są przygotowania do sezonu, kiedy w spokoju będzie można nadrobić spotkania ze znajomymi, których brakowało w ostatnich miesiącach.
Spotowi telewizyjnemu towarzyszy zaplanowany na całe lato szereg działań związanych
z branżą gastronomiczną. Najbliższym przykładem jest akcja promocyjna w około 5000 lokali gastronomicznych, w której konsumenci dostaną drugie Tyskie do przejścia na TY w cenie jednego piwa. Akcja będzie dodatkowo wspierana promocją lokali w obrębie ich najbliższej społeczności.
To kolejne działania brandu wspierające sektor gastronomiczny w trakcie pandemii. Od kwietnia, gdy obostrzenia spowodowały zamknięcie pubów i restauracji, Kompania Piwowarska odbierała na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe, a w zamian przekazywała świeże na nowe otwarcie (wartość piwa świeżego wyniosła nie mniej niż 5,6 mln zł).
Za przygotowanie kampanii odpowiadają Bardzo oraz GONG. Za reżyserię spotu - Karolina Lewicka
i Tomasz Kapuściński. Produkcję powierzono OTO films, zaś zakup mediów – Zenith.


Marka Tyskie konsekwentnie realizuje misję łączenia ludzi pomimo różnic poprzez hasło „Przejdźmy na TY”. Działania marki są niezmienne: znaleźć wspólny mianownik mimo barier, które polaryzują Polaków w relacjach międzyludzkich.
Największy potencjał marka dostrzegła w realizacji eksperymentów społecznych, w których Tyskie mogłoby realnie zmienić nastawienie ludzi i wpływać na pogłębienie otwartości wśród wspólnot.
Pierwszy projekt w duchu eksperymentu społecznego powstał w najzwyklejszym bloku, jakich tysiące w Polsce. Marka postanowiła odczarować relacje pomiędzy sąsiadami - w większości nieznających swoich imion i ośmielić ich do poznania siebie nawzajem. W tym celu powstał pierwszy bar w windzie prowadzony przez barmana, który zachęcał do wspólnych przejść na TY.
Podczas ubiegłego lata Tyskie podchwyciło najgorętszy wakacyjny temat, co roku powracający jak bumerang. Mowa o parawanach, które dzielą Polaków zarówno na plaży jak i w opiniach. Marka zbudowała bar na plaży, w którym można było oddać w depozyt parawan, a w zamian otrzymać Tyskie i przejść z pozostałymi plażowiczami na TY.
W marcu bieżącego roku Tyskie szybko zareagowało na social distancing, zamknięcie barów i kolejne obostrzenia związanie z pandemią. Tak powstał spot „Zawsze damy radę przejść na TY”, przedstawiający Polaków na przestrzeni wieków, którzy mimo trudności, wykorzystując siłę relacji, potrafili wspierać się na duchu i przezwyciężyć trudności.
W komunikacji digital follow-upem spotu TV był społeczny projekt filmowy, który powstał we współpracy z Wojtkiem Mannem. Marka Tyskie wraz z lubianym dziennikarzem pokazała, że mimo trudnych czasów oraz barier warto się wspierać i być częścią wspólnoty. W efekcie, na wspólne zaproszenie do akcji, powstał film - pełen nadziei i wiary w lepszą przyszłość - łączący amatorskie nagrania konsumentów. Wideo spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem internautów,
a współpraca z Mannem pozytywnie wpłynęła na wizerunek marki oraz zaangażowanie. Film obejrzały miliony internautów, sama akcja natomiast stała się jedną z najcieplej odbieranych
w panującym wówczas trendzie #zostańwdomu.

 

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz