1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7



Brau19 728x90 PL

Wydarzenia

Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole sport oraz ambasadorka serwisu Myfitness.pl. Kampanii organizowanej przez Carlsberg Polska towarzyszyły działania informacyjno-edukacyjne w placówkach medycznych grup Lux Med i Medicover w całej Polsce.

Czytaj więcej...

Kompania Piwowarska otworzyła punkt skupu butelek zwrotnych po piwie. Wszystkich!

Dzięki Kompanii Piwowarskiej w Poznaniu łatwiej będzie zwrócić butelki po piwie. 9 sierpnia w pobliżu Lech Browary Wielkopolski został uruchomiony punkt, w którym można oddać butelkę zwrotną każdego producenta i otrzymać za nią kaucję od 0,3 zł do 0,5 zł. Wszystko po to, by rozpropagować ideę zwracania butelek i poprawić statystyki ich odzyskiwania.

Czytaj więcej...

Producenci mają koncepcję systemowego rozwiązania problemu odpadów opakowaniowych

Związek Pracodawców EKO-PAK, Polska Federacja Producentów Żywności oraz Związek Pracodawców „Browary Polskie” przedstawiły wspólną koncepcję, jak w Polsce wdrożyć zasady Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Koszty selektywnej zbiórki i przygotowania odpadów opakowaniowych do recyklingu nie będą już ponoszone przez mieszkańców, a za zagwarantowanie procesu recyklingu odpowiedzialne będą organizacje odzysku opakowań.

Czytaj więcej...

Sezonowo znaczy zdrowo

Odpowiednio zbilansowana dieta oparta na produktach, jakie oferuje nam dana pora roku, może mieć znaczący wpływ na nasz dobrostan – zarówno fizyczny, jak i psychiczny. Sezonowe, świeże oraz lokalne warzywa i owoce zawierają najwięcej witamin, składników mineralnych oraz mają najwyższą wartość odżywczą. Dodatkowo ich doskonały smak, soczystość i aromat są prawdziwą ucztą dla podniebienia.

Czytaj więcej...

Z głową i odpowiedzialnie – tak bawili się uczestnicy Pol’and’Rock 2019

Najpiękniejszy Festiwal Świata – Pol’And’Rock 2019 był nie tylko pełen świetnych brzmień i pozytywnej energii, ale też odpowiedzialnym społecznie wydarzeniem za sprawą Leszka i Kompanii Piwowarskiej. Tradycyjnie można było odwiedzić strefy: Sprawdź Promile oraz EKO. Dzięki nim ponad 61 tysięcy osób przebadało się alkomatem przed powrotem do domu. Zebrano również ponad 3 tony odpadów nadających się do recyklingu.

Czytaj więcej...

Informia otwiera się na nowe możliwości, dołączając do Grupy ISAGRI

Informia, producent specjalistycznego oprogramowania stworzonego i rozwijanego dla sektora Owoców i Warzyw, obecny na rynku francuskim, polskim i marokańskim od prawie 20 lat, dołącza do francuskiej grupy Isagri, producenta i dostawcy rozwiązań informatycznych dla rolnictwa, branży winiarskiej i księgowości.
Grupa ISAGRI łączy w ten sposób siły dwóch najważniejszych francuskich dostawców rozwiązań dla sektora Owoców i Warzyw: INFORMIA i AKANEA AGRO SOFTWARE, która to dołączyła do grupy w ubiegłym roku. Połączenie to pozwoli na innowacyjność i rozwój technologiczny oprogramowania, a także wzmocnienie międzynarodowej roli całej grupy.
Nowa filia Grupy ISAGRI, zrzeszająca firmy Informia i Akanea, będzie kierowana przez Léonarda Gallone, obecnego prezesa INFORMIA.

Czytaj więcej...

Piwo #Hutnicze DNA – wspólny projekt Browaru Pilsweizer i klubu siatkarskiego

Browar Pilsweizer wprowadza na rynek piwo #Hutnicze DNA, stworzone specjalnie dla kibiców ekstraligowego klubu siatkarskiego AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski. AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski to kobiecy klub siatkarski, od kilku sezonów grający w kobiecej ekstralidze, funkcjonującej pod nazwą Liga Siatkówki Kobiet (wcześniej – Orlen Liga). Piwo #Hutnicze DNA będzie miało status oficjalnego piwa kibiców tego klubu. Nazwa nawiązuje do Celsa Huta Ostrowiec, największego lokalnego zakładu, który jest jednym z głównych sponsorów klubu. Klub będzie zajmował się dystrybucją tego piwa w województwie świętokrzyskim.

Czytaj więcej...

Nie czekaj, daj się poznać! Zamień stypendium na pensję w Kompani Piwowarskiej!

„Wiele działów – jeden rozwój” to program Kompanii Piwowarskiej, który daje szansę młodym, chcącym ocenić swoje zdolności i kompetencje, a także poznać pracę i biznes branży piwowarskiej. Zwycięzcy rekrutacji do programu przez 18 miesięcy będą mogli aktywnie uczestniczyć w projektach 3 wybranych działów – po 6 miesięcy pracy w jednym dziale. Program kierowany jest do osób z zewnątrz jak i wewnątrz firmy.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

vimax

Ekomix

sitspoz