Wydarzenia
Tymbark – naturalnie do posiłku
Niezależnie od tego, jakie potrawy przygotujemy, Tymbark ze wszystkimi komponuje się doskonale. Bo pasuje – naturalnie do posiłku. I smakuje – do wszystkiego. Nowy spot marki przedstawia różne dania w kompozycji z dużym, familijnym opakowaniem napoju owocowego – każde zestawienie wygląda dobrze, bo do wszystkich pasuje Tymbark. Kampanii telewizyjnej towarzyszą dodatkowe jej odsłony w social mediach i bankomatach.
Žatecký 0,0% w nowym spocie
W głównych stacjach telewizyjnych pojawił się spot marki Žatecky prezentujący tegoroczną bezalkoholową nowość – piwo Žatecký 0,0%. Nowy wariant wszedł na rynek w marcu.
Nowa Warka Radler 3,5% wchodzi na rynek
Odpowiadając na potrzebę coraz większej różnorodności piw smakowych, Warka Radler 2% zmieniła swoje oblicze i od teraz zawiera 3,5% alkoholu. Produkt pojawi się na rynku w odświeżonym opakowaniu.
Carlsberg - prawdopodobnie najbardziej zielone piwo na świecie
W pierwszej połowie maja na półki sklepowe trafi Carlsberg Pilsner
w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Butelka oprócz nowego kształtu będzie miała dodatkowe, przyjazne środowisku rozwiązania opakowaniowe.
Owoce Świata w nowych opakowaniach
Owoce Świata Tymbark to linia liderskich napojów egzotycznych. Popularne produkty teraz dostępne są w nowych kartonach – inspirowane podróżami opakowania są smuklejsze i wygodniejsze w otwieraniu.
Woda Kubuś Waterrr
Woda źródlana Kubuś Waterrr to produkt przygotowany dla najmłodszych – czysta woda w wygodnej butelce z korkiem niekapkiem zapewnia dzieciom wygodę, której potrzebują każdego dnia. By zachęcić do sięgania po wodę, Kubuś dodatkowo wprowadził specjalne etykiety – teraz wody Waterrr dostępne są z wizerunkami bohaterów stacji Nickelodeon na opakowaniach!
Pracownicy Kompanii Piwowarskiej niosą pomoc najbardziej potrzebującym podczas epidemii
Niemal 260 tysięcy puszek napoju bezalkoholowego B-life i prawie 78 tysięcy złotych na rzecz funduszu interwencyjnego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trafi do najbardziej potrzebujących w czasie epidemii, z inicjatywy pracowników Kompanii Piwowarskiej. Pomoc jest wyrazem wdzięczności i solidarności z tymi, którzy w tych trudnych chwilach pozostają na pierwszej linii frontu walki z epidemią.
Postaw Warkę bez wychodzenia z domu – rusza nowa aktywacja Warki
Jak postawić kumplowi piwo nie wychodząc w domu? Warka rusza właśnie z nową aktywacją konsumencką – „Postaw Warkę”, w ramach której zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw Warka Jasne Pełne. Akcję, która potrwa do 17 maja, wspiera spot telewizyjny i działania w internecie.
Pandemia zmieniła ofertę Browaru PINTA
Wprowadzane właśnie na rynek piwa Hazy Disco Lausanne i Hazy Disco Bucharest będą na razie ostatnimi w ponad rocznej historii popularnej serii puszkowych „hazy ipek” z Browaru PINTA. Piwa te były przygotowywane w kooperacji z zagranicznymi browarami i w części trafiały na eksport, co teraz stało się niemożliwe z powodu braku bezpośrednich kontaktów. Przymusową koronaprzerwę w relacjach międzynarodowych PINTA wykorzysta na stworzenie nowej serii piw rzemieślniczych w puszkach pod wspólną nazwą PINTA DELI STORE oraz cyklu piw warzonych we współpracy z innymi polskimi browarami rzemieślniczymi.