1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Moc Polskich Warzyw - rusza druga edycja kampanii promocyjnej

Producenci polskich warzyw kontynuują działania promocyjne w ramach kolejnej odsłony projektu "Moc Polskich Warzyw", którego celem jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie.

Czytaj więcej...

Top 3 owoce maja: Jabłka, gruszki, truskawki

W maju wzrosło spożycie najpopularniejszych owoców jagodowych. Biorąc pod uwagę wszystkie owoce najpopularniejszym w maju było jabłko. Jego konsumpcję w tygodniu poprzedzającym badanie deklaruje, podobnie jak w kwietniu, dziewięciu na dziesięciu Polaków (88%). 8% Polaków jadło jabłka codziennie, a dalsze 16% 4-5 razy w tygodniu.

Czytaj więcej...

Grupa Żywiec z nowym piwem i nową kampanią

Marka Żywiec w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych piw, zaprezentowała swoją najnowszą innowację – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu.

Czytaj więcej...

Lech rozwija współpracę z Polish Hip-Hop Festival

Lech Polish Hip-Hop Music Awards to przełomowy projekt dla polskiego hip-hopu. Gatunek, który od wielu lat bije rekordy popularności na polskim rynku muzycznym, w końcu doczeka się nagród z prawdziwego zdarzenia! Topowi artyści i olbrzymia dawka muzycznych doznań to efekt połączenia sił Polish Hip-Hop Festival oraz marki Lech. Wydarzenie poprzedzi szeroko zakrojona kampania marketingowa.

Czytaj więcej...

Marka Żatecky wprowadza nowy wariant piwa

Carlsberg Polska i jego marka Žatecký wprowadza nowość - piwo Žatecký Černý 3,8%, który swój smak i ciemnobrązową barwę zawdzięcza użyciu czterech rodzajów słodów oraz aromatycznego chmielu žateckiego.

Czytaj więcej...

Browar PINTA - piwa rzemieślnicze

Browar PINTA, w 10 rocznicę istnienia, zmienia logotyp i wygląd etykiet sztandarowych piw, w tym Ataku Chmielu, jednego z najpopularniejszych piw rzemieślniczych w Polsce. 

Proces transformacji zaczął się na początku maja i potrwa kilka tygodni.

129843 r0 940

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz