1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

baner pc 620x180

 

EasyDiscWO

Wydarzenia

KWIAT JABŁONI NADAJE NOWE ŻYCIE KLASYKOWI ELDO

Była elektronika, funk, czas na iście folkową odsłonę Lech Music: Festiwale Inaczej. Kolejnym zespołem, który wziął na swój warsztat jeden z hip-hopowych klasyków, jest Kwiat Jabłoni! Warto posłuchać ich interpretacji „Miasta Słońca” Eldo, aby poczuć klimat letnich festiwali, niezależnie od tego gdzie spędza się tegoroczne wakacje.

Czytaj więcej...

Puby szukają nowej normalności

W samym środku wakacji na rynku pojawia się piwo rzemieślnicze Simply The Best! 2020 uwarzone wspólnie przez Browar PINTA i siedem pubów uznanych przez Ratebeer.com za najlepsze w Polsce w 2019 roku. Rozmowy przedstawicieli tych pubów z Browarem PINTA pokazały, że nawet najlepsze lokale nie przechodzą pandemii bezobjawowo.

Czytaj więcej...

Bowl z marynowanym udkiem kurczaka, pieczonymi batatami i awokado

Buddha bowl, czyli miska Buddy, to sałatka uwielbiana przez miłośników niecodziennych smaków i zdrowych dodatków zebranych na jednym talerzu. W jej klasycznej wersji znajdziemy ziarna, wa-rzywa, pasty oraz dopełniające całość sosy. Choć kombinację składników możemy tworzyć sami, warto wypróbować przepis na bowl z marynowanym udkiem kurczaka, pieczonymi batatami i awokado z dodatkiem ostrego sosu Ghost Pepper Roleski.

Czytaj więcej...

Uwolnij WITTaminy z DrWitt Vitamin Water

Obecna kampania marki DrWitt w mediach społecznościowych zwraca uwagę na zalety nowej linii produktów, czyli Vitamin Water – to jedyne wody witaminowe ze specjalną membraną, która chroni cenne składniki przed utlenieniem. Zestaw witamin i składników odżywczych jest wyjątkowo bogaty, a smak – pyszny, dlatego warto… się doWITTaminizować!

Czytaj więcej...

Ziemniak młody czy wczesny?

Niezależnie czy młody, czy wczesny, ziemniak to król polskich stołów, główny bohater kart dań i wielu przepisów, faworyt dzieci zwłaszcza w wersji rumianej i idealnie chrupiącej. Wyróżnia się nieograniczonym potencjałem w kuchni, dlatego też jego zalety i możliwości kulinarne są tematem kampanii informacyjno-edukacyjnej „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz”. Agnieszka Piskała-Topczewska, specjalistka ds. żywienia wyjaśnia, czym różnią się ziemniaki wczesne od młodych i jak je rozpoznać.

Czytaj więcej...

Grillowane szaszłyki z krewetkami, warzywami i ananasem z dodatkiem sosu Carolina Reaper od Roleski

Szaszłyki to prosty i smaczny sposób na próbowanie przeróżnych połączeń warzyw, mięs oraz wa-rzyw. Danie to najczęściej składa się z drobiu, karkówki lub ryby nabitej na szpikulec w towarzy-stwie dodatków. Jeżeli jednak chcemy poczuć się jak prawdziwi mistrzowie grillowania, warto wy-próbować przepis na grillowane szaszłyki z krewetkami, warzywami i ananasem z dodatkiem sosu z linii bardzo ostrych Carolina Reaper. To niecodzienne połączenie na pewno pokochają wszyscy fani orientalnie ostrych smaków!

Czytaj więcej...

A Ty? Co masz pod kapslem? – najlepsze emocje od Tymbarku!

Kapsel Tymbarku zawsze trafia w punkt. Odkryte hasełko wyzwala najlepsze emocje i zbliża tych, którzy dzielą się nim ze sobą. W najnowszej kampanii tymbarkowy kapsel opanował media, by wywoływać uśmiech na twarzy każdego, kto go odczyta.

 Nowa kampania marki jest skupiona wokół fenomenu kapsla Tymbarku. Spot przedstawia krótkie historie ludzi uchwyconych w trakcie codziennych sytuacji. Każdą z nich łączy jeden wspólny element – kapsel. W odkrywających go bohaterach wywołuje spontaniczne reakcje. Dzięki trafnym hasełkom pociesza, motywuje, bawi lub po prostu „w punkt” komentuje wydarzenia. Bo każde hasełko spod kapsla ma moc wyzwalania pozytywnych emocji. Wystarczy zerknąć, by na twarzy pojawił się uśmiech. 

Co masz pod kapslem Tymbark

Wszystkie materiały w kampanii spaja hasło: „A Ty? Co masz pod kapslem?”. To pytanie słyszymy bardzo często od towarzyszących nam osób, gdy sięgamy po napój Tymbarku. Po otwarciu butelki nasz wyraz twarzy momentalnie się zmienia. Odrywanie i dzielenie się hasłem spod kapsli stało się naturalne i dla wielu stanowi pozytywny rytuał.
Poza telewizją i platformami VOD Tymbark w kampanii wykorzystuje szeroko różne platformy komunikacji. Kreacje na nośnikach digitalowych i outdoorowych zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji i tematu. Reklamy na witrynach w sieci są z kolei dopasowane tematycznie do ich treści.

Ideę kampanii marka kontynuuje w rozbudowanej komunikacji social mediowej w internecie Oprócz kampanii display Tymbark prowadzi komunikację na własnych kanałach marki (w tym poprzez chatbota), a do wspólnego odkrywania haseł zaangażował także influencerów. Różnorodni twórcy związani m.in. z YouTubowym „Studiem Tymbark” rozpoczęli wyzwanie polegające na tym, by odkrywać hasła Tymbarku, wcielać je w życie i podawać wirtualnie kapsel dalej, zarazem nominując kolejne osoby do tego samego. Wszystko po to, by najlepsze emocje od Tymbarku przekazywać dalej – również online.

 

A Ty? Co masz pod kapslem?: https://youtu.be/gJPdt8_-sgg

Unidex Resizer 800

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz