Wydarzenia
Top 3 owoce maja: Jabłka, gruszki, truskawki
W maju wzrosło spożycie najpopularniejszych owoców jagodowych. Biorąc pod uwagę wszystkie owoce najpopularniejszym w maju było jabłko. Jego konsumpcję w tygodniu poprzedzającym badanie deklaruje, podobnie jak w kwietniu, dziewięciu na dziesięciu Polaków (88%). 8% Polaków jadło jabłka codziennie, a dalsze 16% 4-5 razy w tygodniu.
Grupa Żywiec z nowym piwem i nową kampanią
Marka Żywiec w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych piw, zaprezentowała swoją najnowszą innowację – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu.
Lech rozwija współpracę z Polish Hip-Hop Festival
Lech Polish Hip-Hop Music Awards to przełomowy projekt dla polskiego hip-hopu. Gatunek, który od wielu lat bije rekordy popularności na polskim rynku muzycznym, w końcu doczeka się nagród z prawdziwego zdarzenia! Topowi artyści i olbrzymia dawka muzycznych doznań to efekt połączenia sił Polish Hip-Hop Festival oraz marki Lech. Wydarzenie poprzedzi szeroko zakrojona kampania marketingowa.
Lato z Łowiczem ma smak limonki i cytryny
Łowicz już tradycyjnie oferuje na lato limitowane, orzeźwiające owocowe smaki w formie syropów. W tym roku to pyszny wariant limonkowo-cytrynowy.
Marka Żatecky wprowadza nowy wariant piwa
Carlsberg Polska i jego marka Žatecký wprowadza nowość - piwo Žatecký Černý 3,8%, który swój smak i ciemnobrązową barwę zawdzięcza użyciu czterech rodzajów słodów oraz aromatycznego chmielu žateckiego.
Browar PINTA - piwa rzemieślnicze
Browar PINTA, w 10 rocznicę istnienia, zmienia logotyp i wygląd etykiet sztandarowych piw, w tym Ataku Chmielu, jednego z najpopularniejszych piw rzemieślniczych w Polsce.
Proces transformacji zaczął się na początku maja i potrwa kilka tygodni.
XII Światowa Konferencja Malinowa 10-11 V w Lublinie
W dniach 10–11 maja br. odbędzie się XII Światowa Konferencja Malinowa IRO (Międzynarodowej Organizacji Malin). Ze względu na panującą pandemię Covid-19 będzie miała ona formułę on-line. W ten bezpieczny sposób organizatorzy chcą zapewnić uczestnikom możliwość poznania najświeższych informacji na temat rynku malin oraz wyzwań związanych z uprawą i przetwórstwem tych owoców.