„Kapsel pasuje!” to hasło nowej kampanii marki Tymbark. Tym razem swoich głosów użyczyły znane polskie gwiazdy.
Marka Tymbark od lat kojarzona jest z hasłami schowanymi pod kapslami napojów. W najnowszej kampanii „Kapsel pasuje!” zostały one nie tylko odczytane, ale i dopowiedziane przez głosy znanych postaci m.in. Joannę Krupę, Karola Strasburgera, Przemysława Babiarza, Katarzynę Pakosińską.
Kampania jest widoczna za pośrednictwem mediów takich jak: TV, platformy YouTube, VOD, a także nośniki outdorowe. A „przemawiając kapslem” umieszczonym na autobusach oraz w przestrzeni miejskiej Trójmiasta zaistniała także na festiwalu Opener w Trójmieście.
Marka Tymbark jest liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, ale znają ją także klienci z ponad 30 krajów m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. W jej portfolio znajdują się owocowe i warzywne soki 100%, , a także nektary, napoje i musy owocowe, soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini oraz napoje roślinne.