Żywiec właśnie rozpoczął zmienę szaty graficznej wszystkich opakowań. W ten sposób produkty mają być lepiej widoczne na sklepowej półce, tworząc spójną wizualnie żywiecką rodzinę. Jednocześnie wszystkie warianty piwa Żywiec Jasne Lekkie będą dostępne w butelkach zwrotnych.
Nowy brand design Żywca czerpie z dziedzictwa marki. Głównymi elementami przykuwającymi uwagę są nowy, czerwony logotyp Żywiec oraz uwspółcześnione tłoczenia na butelkach. Symbolem spajającym całe portfolio marki stała się ikoniczna krakowska para. Tańczące postaci zyskały dynamikę, przywrócono im również tradycyjne atrybuty krakowskiego stroju. Dzięki odświeżonej identyfikacji wizualnej Żywiec zyskuje większą wyrazistość i bardziej współczesny charakter.
Jednolity wzór opakowań piw Żywiec Premium, Żywiec 0,0%, Żywiec Jasne Lekkie i Specjalności Żywca tworzy spójną wizualnie żywiecką rodzinę, a zróżnicowanie kolorystyczne butelek i etykiet ułatwia konsumentom odnalezienie danego produktu.
Żywiec: nowe butelki i puszki
– Odświeżona szata graficzna Żywca to pierwsza z nadchodzących zmian, jakie przygotowaliśmy dla konsumentów w tym roku. Na rynku tak konkurencyjnym, jak polski, ikoniczna marka, jaką jest Żywiec, potrzebuje unikalnej i spójnej identyfikacji wizualnej oddającej jej charakter, żeby skutecznie odróżnić się od innych marek piwnych.