Pokal
Sok
Mrożonka
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj

POLAGRA 2024. Wymiana opinii i doświadczeń branży spożywczej

Niemal trzy setki wystawców, tysiące gości z kilkudziesięciu krajów, eksperckie debaty, spotkania ministrów z sześciu krajów, biznesowe rozmowy i networking, które zaowocują długotrwałą współpracą. Przez trzy dni branża spożywcza żyła targami POLAGRA.

Międzynarodowe Targi Poznańskie pod koniec września stały się miejscem, w którym w przedstawiciele branży spożywczej, dostawcy technologii do produkcji żywności i rozwiązań dla gastronomii spotykali się ze swoimi klientami, obecnymi i przyszłymi kontrahentami. Targi odwiedzili też politycy z sześciu krajów i goście z Arabii Saudyjskiej, Belgii, Chin, Czech, Hiszpanii, Holandii, Indii, Japonii, Kanady, Litwy, Łotwy, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Tajwanu, Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Włoch i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Podczas tegorocznej POLAGRY obecni byli m.in. minister rolnictwa i rozwoju wsi Czesław Siekierski, wicemarszałek województwa wielkopolskiego Krzysztof Grabowski, prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak oraz prezes Grupy MTP Tomasz Kobierski.

Wręczonych zostało kilkadziesiąt nagród i wyróżnień. Złote Medale Grupy MTP otrzymało 40 produktów. Przyznano też nagrody Eco Prize i Grand Prix Grupy MTP, wyróżnienia Złoty Medal Wybór Konsumentów oraz – po raz pierwszy – Nagrody Specjalne Targów POLAGRA, które trafiły do Krajowej Grupy Spożywczej, Lidl Polska, Magda Plant Based i Żabka Polska.

Goście i potencjalni kontrahenci licznie odwiedzali stoiska blisko 300 wystawców. Natomiast sceny były miejscem wymiany opinii i doświadczeń. Uwagę przyciągnęły m.in. debaty „Lokalne produkty na globalnym rynku. Eksport jako naturalna ścieżka rozwoju biznesu”, „Zrównoważony rozwój i ESG w łańcuchu dostaw branży spożywczej” oraz „Pułapki greenwashingu i przeciwdziałanie marnowaniu zasobów”. Zainteresowaniem cieszyły się również szkolenia prawnicze, gastronomiczne i marketingowe. Każdy z ich uczestników wyszedł z targów bogatszy o cenną wiedzę, którą może przenieść na grunt swojej codziennej pracy.

Targi POLAGRA udowodniły więc, że nadal są miejscem łączącym interesy sieci handlowych, producentów i dostawców

Reklama