Pokal
Sok
Mrożonka
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj
Pokal
Sok
Mrożonka
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj
Pokal
Sok
Mrożonka
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj

POLAGRA 2024. Wymiana opinii i doświadczeń branży spożywczej

Niemal trzy setki wystawców, tysiące gości z kilkudziesięciu krajów, eksperckie debaty, spotkania ministrów z sześciu krajów, biznesowe rozmowy i networking, które zaowocują długotrwałą współpracą. Przez trzy dni branża spożywcza żyła targami POLAGRA.

Międzynarodowe Targi Poznańskie pod koniec września stały się miejscem, w którym w przedstawiciele branży spożywczej, dostawcy technologii do produkcji żywności i rozwiązań dla gastronomii spotykali się ze swoimi klientami, obecnymi i przyszłymi kontrahentami. Targi odwiedzili też politycy z sześciu krajów i goście z Arabii Saudyjskiej, Belgii, Chin, Czech, Hiszpanii, Holandii, Indii, Japonii, Kanady, Litwy, Łotwy, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Tajwanu, Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Włoch i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Podczas tegorocznej POLAGRY obecni byli m.in. minister rolnictwa i rozwoju wsi Czesław Siekierski, wicemarszałek województwa wielkopolskiego Krzysztof Grabowski, prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak oraz prezes Grupy MTP Tomasz Kobierski.

Wręczonych zostało kilkadziesiąt nagród i wyróżnień. Złote Medale Grupy MTP otrzymało 40 produktów. Przyznano też nagrody Eco Prize i Grand Prix Grupy MTP, wyróżnienia Złoty Medal Wybór Konsumentów oraz – po raz pierwszy – Nagrody Specjalne Targów POLAGRA, które trafiły do Krajowej Grupy Spożywczej, Lidl Polska, Magda Plant Based i Żabka Polska.

Goście i potencjalni kontrahenci licznie odwiedzali stoiska blisko 300 wystawców. Natomiast sceny były miejscem wymiany opinii i doświadczeń. Uwagę przyciągnęły m.in. debaty „Lokalne produkty na globalnym rynku. Eksport jako naturalna ścieżka rozwoju biznesu”, „Zrównoważony rozwój i ESG w łańcuchu dostaw branży spożywczej” oraz „Pułapki greenwashingu i przeciwdziałanie marnowaniu zasobów”. Zainteresowaniem cieszyły się również szkolenia prawnicze, gastronomiczne i marketingowe. Każdy z ich uczestników wyszedł z targów bogatszy o cenną wiedzę, którą może przenieść na grunt swojej codziennej pracy.

Targi POLAGRA udowodniły więc, że nadal są miejscem łączącym interesy sieci handlowych, producentów i dostawców

Reklama