Podczas tegorocznych wakacji marka Żywiec Zdrój angażuje się w działania, których celem jest przedstawienie konsumentom sposobów na letnie orzeźwienie oraz zwrócenie uwagi na odpowiednie nawodnienie organizmu zarówno podczas wypoczynku, jak i w trakcie podróży.
Producent wody mineralnej, Żywiec Zdrój prowadzi „Akcję lato”, a także już po raz trzeci angażuje się w „Projekt plaża” realizowany przez stację TVN. W ramach tych działań przypomina, że podczas wakacyjnego relaksu należy zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu. ,,Kup wodę na drogę” to tegoroczne hasło „Akcji Lato” kierowanej do osób podróżujących na wakacje. Między innymi mogą oni zobaczyć reklamę przy trasach szybkiego ruchu i autostradach. Korzystając z aplikacji Yanosik, otrzymują przypomnienie o sięganiu po butelkę wody, a używając nawigacji – informację, gdzie najbliżej zaopatrzą się w zapasy wody Żywiec Zdrój.
Podczas letnich weekendów marka Żywiec Zdrój obecna jest na plażach w wielu polskich miejscowościach, gdzie bierze udział w akcji ,,Projekt plaża”. Strefa marki, działająca pod hasłem ,,Żywiec Zdrój na fali”, jest częścią miasteczka ,,Projekt Plaża” – miejsca ze strefą do relaksu dla wczasowiczów, gdzie orzeźwienie zapewniają im produkty Żywiec Zdrój. Zarówno dzieci, jak i dorośli, mogą w nich także wziąć udział w różnych aktywnościach sportowych.