Pokal
Sok
Mrożonka
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Kliknij tutaj

Nowa kampania Tymbarku

„Kapsel pasuje!” to hasło nowej kampanii marki Tymbark. Tym razem swoich głosów użyczyły znane polskie gwiazdy.

Marka Tymbark od lat kojarzona jest z hasłami schowanymi pod kapslami napojów. W najnowszej kampanii „Kapsel pasuje!” zostały one nie tylko odczytane, ale i dopowiedziane przez głosy znanych postaci m.in. Joannę Krupę, Karola Strasburgera, Przemysława Babiarza, Katarzynę Pakosińską.

Kampania jest widoczna za pośrednictwem mediów takich jak: TV, platformy YouTube, VOD, a także nośniki outdorowe. A „przemawiając kapslem” umieszczonym na autobusach oraz w przestrzeni miejskiej Trójmiasta zaistniała  także na festiwalu Opener w Trójmieście.

Marka Tymbark jest liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, ale znają ją także klienci z ponad 30 krajów m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. W jej portfolio znajdują się owocowe i warzywne soki 100%, , a także nektary, napoje i musy owocowe, soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini oraz napoje roślinne.

Reklama