Zbliża się termin, a innowatorzy w dziedzinie opakowań mają czas do 25 kwietnia na przesłanie swoich zgłoszeń do Nagród Innowacji Londyńskiego Tygodnia Opakowań 2025.
W obliczu nadchodzącego terminu 25 kwietnia, różne marki musza się pospieszyć aby zapewnić sobie miejsce w tym prestiżowym konkursie.
Po udanym debiucie w 2024 roku Nagrody Innowacji doceniają najbardziej nowatorskie oraz kreatywne rozwiązania w dziedzinie opakowań. W tegorocznej edycji wprowadzono dwie dodatkowe kategorie: Opakowania Zrównoważone
oraz Opakowania Konsumenckie do istniejących kategorii: Luksusowe i Premium Opakowania, Perfumy, Kosmetyki i Pielęgnacja Osobista, Opakowania Napojów oraz Opakowania Żywności. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Londyńskiego Tygodnia Opakowań w dniach 15 i 16 października w Excel Centre w Londynie, oferując finalistom niezrównaną ekspozycję w branży.
Zwycięzcy ubiegłego roku wspaniale ilustrowali zaangażowanie branży zarówno w kreatywność, jak i zrównoważony rozwój, z wyjątkowymi zgłoszeniami, takimi jak uderzający dekantor whisky Bowmore, rewolucyjne pudełko z papieru od Altra, kreatywny dekantor ze szkła krzemowego od Highland Park oraz butelka Sprite bez etykiety, zwana „nagą”. W miarę jak zrównoważony rozwój pozostaje w czołówce priorytetów branży, 2025 rok ma szansę na jeszcze większe przekraczanie granic.
Londyński Tydzień Opakowań ogłosił niedawno listę 18 sędziów ekspertów z wiodących marek, organizacji branżowych oraz pionierzy zrównoważonego rozwoju. Reprezentując firmy takie jak Nestlé, Diageo, Marks & Spencer, Bacardi i Pernod Ricard, a także przedstawicieli organizacji promujących.
Panel ten wnosi ogromną wiedzę o projektowaniu opakowań, innowacjach i zrównoważonym rozwoju. Ich wspólne spostrzeżenia zapewnią, że tegoroczne nagrody rozpoznają najbardziej nowatorskie rozwiązania kształtujące przyszłość branży.